2008/03/26

Zamknięte z powodu urlopu


Po powrocie fotorelacja. Pozdrawiamy.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

hmm czytam tego bloga i mysle ze mimo tego ze jestem mloda dziewczyna bo mam tylko 16 lat to mysle ze jhestem bardziej dojrzala niz ludzie ktorzy sami nie skometuja swojego zycia ale inne beda kometowac i chciec poprawiac albo niszczyc. Denerowuj mnie tagze lubie ktorzy sa w jakis sposup przeciwni geja lub lesbijka przeciez to nie ich zyciw wy macie wlasne i nic nie powinno byc im do tego mysle4 ze powinni juz to dawno zalegalizowac:) smutno mi z powodu tego ze moj chlopak jest przeciwny no ale ja juz to zmnienie:)

Anonimowy pisze...

przepraszam za bledy w poprzednim kometarzu :) jaga

KiK pisze...

Dzięki Jaga, Pozdrawiamy, a chłopakiem się swoim zajmij, czym prędzej, bo fobie sie leczy ;-).